Stress stress stress


Huvudet spänger, hör hur hjärnan tänker. Har minst 1000 läxor och läxförhör och inlämmningar och prov de kommande två veckorna.
Huvudet dunkar i takt till musiken.
Ja, jag går i 9an och ja visst jag går sista året innan gymnasiet men lärarna behöver inte ge oss 10 läxor,
per ämne.
Tänker jag för mycket eller är detta normalt?


"Jag funderar på att färga håret till ombre" sa en person (jag) idag till en kär vän (Hanna).
"Gör det, så kompleterar du din hipster stil"

Spänner hela kroppen, vill verkligen inte mer.
Orkar verkligen inte plugga mer.
Jag är väldigt förvirrad och det känns bara konstigt.
Känner mig tom och deprimerad.

#depp godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0