Jag har det bra idag

Dagen började med att mamma väckte och sjöng för mig (väldigt falskt (haha, love u)), sen gick jag till bussen och när bussen kom så gick min kompis lillebror av och sa grattis till mig och sen kramade han mig. My heart just stoped.
Kom till skolan och blev nedtacklad av kramar, (jag lever)
Var i skolan, hade tre lektioner sen åt vi äcklig fisk och sen gick vi till bussen.
Trängdes på bussen med A klassen + halva D och så på något sätt kom vi till svenska mässan för att vara på deras gymnasiedagar.
På själva gymnasiemässan var det VÄLDIGT varmt, väldigt mycket människor och för lite godis.
Vi tog minst en påse av varje monter så vi kom hem med väldigt många, men när jag kom hem så rensade jag påsarna. Slängde nog mer än hälften haha!
 
På spårvagnen hem var det en läskig gubbe som pratade med oss, han var väldigt läskig. Men vi överlevde och han hälsade oss :" Ha ett bra liv" och till Amanda sa han "Ta hand om dina kompisar" (eller något).
 
Efter många om och men kom vi hem, helt sjukt varma och jag åt tårta och öppnade packet.
 
Nu ligger jag i sängen och känner att jag inte hinner med alla läxor, ligger efter.
Det löser sig säkert, på något sett..
-Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0