Angående uppdateringen..

Uppdateringen har varit mycket dålig de senaste dagarna, har varit upptagen lol.
De senaste dagarna har tillbringats med Linnéa, Linnea, Amanda och Elin.
VERKLIGEN VÄRLDENS BÄSTA
I Fredags hade vi studiedag och då gick jag och Linnéa till kviberg, sen spelade vi basket och pratade, på kvällen cyklade vi (jag, Linnéa, Linnea och Elin) till willys och sedan till skolgården, Amanda kom även sen!
 
Idag åkte vi ner till stan och hade picknik i trägårds föreningen, hade hur mysigt som helst tills det började hagla och blixtra och åska... 
 
Nu måste jag i alla fall gå och lägga mig för klockan är ALLDELES för mycket, har konfa imorgon så vi får se hur  uppdateringen blir...
 
-Moa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0