Vem behöver veta det här?

Hej igen!
Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg, tar en liten paus från pluggandet!
Jag och Linnea har tänkt på en sak (det är säkert fler som också har tänkt på det men aa..)...
Jag ska bli doktor när jag blir stor, eller jag siktar högt! Men aja,
VEM (ursäkta språket) FAN BEHÖVER VETA VEM T.EX. HARRIET BEECHER STOWE ÄR OCH NÄR HON ÄR FÖDD? ;@
Eftersom att det kommer in i ena örat och ut i det andra så tycker jag att det är sjukt onödigt!
Jo, om man är sån här "bokmal" och vill bli typ bibliotikare (no hate!) så kan det här vara intressant,
MEN DET TYCKER INTE JAG!!!!
Färdig klagat!
Nu ska jag fanemig sätta det här provet!



//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0