Vem bar skorna bäst?

Hej!
Vi alla vet ju hur pinsamt det är om man köpt en ny tröja och så har klass kamraten köpt en exakt lika dan. Helt av slumpen har ni då också på er dem samma dag i skolan. Tänk er hur det är när kändisarna fajtas över kläder det bara finns ett exemplar av.
Vem bar skorna bäst, Victoria Justic i från Victorious eller Lucy Hale från Pretty Little Liars?

Okej, så nu kan ni se fram i mot att jag kanske kommer lägga ut inlägg som sånna här. Vem vet?
Får jag tillräckligt många kommentarer så kanske jag lägger upp "vinnaren" annars blir det ju lite pinsamt. Jag sitter och hoppas på att ni ska kommentera, så snälla gör oss på bloggen glada genom att kommentera. Det gör våran dag! :)

//Elin


Kommentarer
Postat av: martina

ja tycker nog tjejen till vänster! :)



ps, kollat in min video? om inte kika gärna in på min blogg där den finns! Jag tävlar om att bli stockholms nästa artist och om två dagar (21/5) behöver jag just din röst!! skulle bli jätte, jätte glad :D kram!

2012-05-19 @ 11:18:49
URL: http://likegossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0