Typ bara 12 dagar kvar!!!!

Det är typ bara 12 dagar kvar sen har vi sommarlov :')
Tänk att 7:an har gått så fort... Kan inte fatta det...? :O
Min klänning bara hänger där och ser underbar ut!
Vill ha på mig den, fast den är LIIITE för stor, men skit samma!
Imorgon är det vanlig dag, sista skoldagen i 7:an,
lite sorgligt är det väll men det ska bli skönt med sommarlov!
Jag behöver verkligen det!
Dagen idag har varit KAOUS!!!!!!!! Seriöst, semsta dagen hittills, eller aa typ...
Varit nära på att börja gråta 3-4 gånger, men jag har mina kära vänner som tack!
Ni är underbara, jag älskar er!
Fick precis detta av söta matilda, precis vad jag behövde just nu,
jag älskar den bruden!!!!
Nu ska jag fortsätta facebooka och kolla lite weheartit bilder! (y'
Hörs senare!
//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0