Super 8!

HejHejHejHej!
Kom nyss hem från Linnea, sjukt go kväll! :')
Linnea och Elin hade ju varit på stan och sen kollat på bio...
Medans jag själv stod ute på kviberg och kollade på Max i ösregnet och frös röven av mig...
Sen gick vi hem igen, och jag hade sjukt jäkla cp ont i mina ljusmkar så jag kunde knappt gå.. :(
Och medans jag kämpade mig hem (det är typ 1-2 km hem till mig från Kviberg) så satt dom skitungarna på en buss... MOBBNING ON HIGH LEVEL...
Sen vid åtta tiden så kom dem till mig och vi gick till Ica och köpte Ben och Jerry's :)
Sen gick vi hem och kollade på film och käkade Ben och Jerry's!
Fast jag var så inne i filmen så jag ställde undan glassen för att inte spilla ut den... hehe...
och nu läste jag linneas inlägg så det här blev:
ETT LÅNGT INLÄGG MED HELT ONÖDIG FAKTA... (säger man så? aja!!!)
Nu ska jag nog gå och lägga mig, måste upp vid 9 tiden imorgon och fixa frukost åt Max...
ATT HAN ALDRIG KAN GÖRA NÅGOT SJÄLV... :@
Aja, puss på er alla kära läsare så hörs vi imorgon!
//Moa
Tog ingen bild idag och jag har på mig pyjamas så det fick bli en bild på mig och max från Thailand! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0