Söndag och jag pluggar?

Hejsan svejsan!
Nu ska jag bara klaga lite...
På torsdag har jag matteprov och det är söndag idag och jag har suttit och pluggat hela dagen...
Okej, inte hela men mesta tids av dagen, aja!
Det borde vara olagligt att plugga på söndagar eller att ens tänka på skolan på helgerna!
SLUT KLAGAT!
Idag har jag som sagt pluggat, varit ute i solen, cyklat (eller jag åkte longboard nästan halva vägen) till ica och köpt mjölk con mi hermano (med min brorsa) och så har jag legat i min säng och smsat med Chawan och mikey...
Så idag har jag inte gjort så mycket, mest har jag slappat! Ganska gött endå för det är 24 grader ute!!! :D
Nu ska jag fortsätta plugga lite sen tror jag att jag ska göra inbakade rastaflätor på sidan, tror jag?
Aja, jag får se!
Nu måste jag fortsätta plugga!
//Moa
I miss Thailand....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0