Kultur Festival.

Hej alla trevliga små bloggläsare! :)
Jag har idag vart med om en dag som jag absolut inte kommer glömma. Hade så sjukt kul!
Nu undrar ni vad jag gjort, jo idag var jag på Göteborgs Kultur Festival i Medborgarhuset i Gamlestaden.
Där spelade jag lite gitarr, sjöng lite kör, spelade upp en vår konsert och så för första gången så uppträdde jag med min egen skrivna låt. Vill göra det igen,så fantastiskt skoj var det!
Och en sådan fantastisk dag slutas med en go middag ute i solskenet!
Ville bara säga tack till alla som var där!
Om ni är snälla kanske jag lägger ut någon video från idag, men då måste ni kommentera en massa för det är ni somsagt rätt så dåliga på.
Men ni är bäst ialla fall!

Kraaaaaam.
//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0