Gothia cup 2012

Hejsan! Nu tänkte jag snacka lite fotboll och Gothia cup!
(tänk inte ånej inte fotboll igen, det finns massa snygga killar där ;) )
Aja, jag kommer ju troligen inte kunna spela Gothia men jag och Solina ska gå runt och kolla killar å kolla på matcher, ska bli (som steffe säger) mys och nice! ;)
Så det kommer bli riktigt roligt! Sen får jag ju gå in på Gothia discot för 20 spänn per dag då, säger bara en sak:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOO :D
Förlåt men jag är sjukt taggad!!!!
Jag och matilda (kanske linnéa också) ska fixa Gothia cup tröjor och sen trycka på baksidan!
Hade tänkt skriva mojs på min, eller momo? HJÄLP MIG!!!! Gothia är dock om flera veckor men ändå!!! :)
Har ni något tips vad jag kan trycka på ryggen? Kommentera! (y'
Nu ska jag snart sova, börjar 09.25 imon, sjukt gött!
Livet leket, eller ja typ men ändå :)
Hade tänkt mig något sånt här:
Utom hjärtat då, jag tyckte det var gulligt :3
//Moa

Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Hej!

Har precis skapat en helt ny blogg och hade tänk att ha en liten tävling nu så att allt kommer igång. Tävlingen går ut på att man ska ha den snyggaste bloggdesignen och mer kan du läsa här ---> http://macrophotos.blogg.se/2012/june/tavling-snyggaste-bloggdesignen.html



Tack/ Julia

2012-06-01 @ 19:35:06
URL: http://macrophotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0