Gatumusik.

Hej!
Ungefär halva denna torsdag spenderades i stan, whhohoho! Ville att ni skulle veta det, nej men det var jätte roligt. Min klass tog med oss instrument och var "tvugna" att redovisa vårat ensambelspel ute i stan. Så vi gatumusikantade, har ingen aning om hur mycket vi tjänade ihop dock...
Och medans ni nu tycker att min klass är konstig kan jag förklara ertt och annat, jag går i musikklass. Musikklasser är konstiga, fast kanske bara lite! ;)
Och imorgon händer massa saker, So prov, fotbolls match (DET ÄR MIN FÖRSTA MATCH DETTA ÅRET EFTERSOM JAG ÄR LITE EFTERBLIVEN OCH INTE KUNNAT VARA MED ÄN) och jag ska även in i STUDION!!!!!
Åh, ni fattar inte hur skoj det är!




Så jag är väldigt taggade tills imorgon!

 Fast inte till provet...


//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0