En uttagen tand senare.

Hej alla underbara små vackra saker!
Idag har jag varit hos tandläkaren och dragit ut en rolig tand som har varit lite konstig (det var lite därför tandläkaren drog ut den), det gick ju super. Dock får jag inte vara med på forbolls matchen jag skulle ha spelat idag, jag får inte äns gå och kolla på den...
Så, jag hejar på er tjejer här hemifrån. LYCKA TILL!
Och sen så vill jag än en gång ursäkta mitt bloggande, jag är riktigt dålig på det.
Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om plus så har det vart så varmt ute, så jag har utnytjat det och tillbringat min lediga tid i solen. Och sen så måste jag erkänna en sak, men ni får lova att inte bli ledsna. Ni är väldigt dåliga på att kommentera.
Vaddå betyder det att ni hatar det vi skriver om? Eller gillar ni det0, fast ni bara inte vill kommentera?
I alla fall, ni är bäst ändå! ;)
Här har ni också dagens trevliga Instagram bild på mig.

Jag vet att bilden har sämst kvalité, men var förväntar man sig av iPhones kameran?

//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0