What are words, Justin, vad jag längtar till osv.

Hej, först vill jag bara berätta att jag inte kommer blogga på denna bloggen så mycket mer, pågrund av hur det är just nu, vill helst inte ta upp det men, det värsta som finns är när människor göra fel. och inte vet om det.
Iallafall jag kommer kanske starta en annan blogg, men inget är bestämmt.
Vi får helt enkelt se hur det blir med det.
Nu sitter jag och lyssnar lite på musik och kollar lite bloggar ect.
Lyssnar på den gamla favoriten What are words - Chris Medina jag älskar den låten, verkligen älskar. Jag trodde seriöst att jag skulle svimma när jag såg honom live han sjunger med sån känsla men tyvärr inte helften så bra som Justin, han kommer ALLTID vara nummer #1
Men Chris är verkligen riktigt begåvad!!
Nu tänkte jag bara berätta en sak jag längtar till.

Tills Veronica Maggio kommer till Liseberg i sommar, kärlek behöver jag säga mer? Hon är fantastisk, hennes låt texter hon är fan poet utan tveckan. Om du läser igenom alla hennes texter kommer du förstå vad jag menar. Var där förra året, längst fram underbart!!! Sjunga med till alla låtar tills halsen svider det är fan glädje det, på hög nivå!! Ska samla ihop ett gäng och dra ditt köa i några timmar men det är det fan värt, bråka med alla idioter som försöker ta din plats, hell yeah!
Men jag får väl stå ut i några månader.

Det var allt jag ville säga, vi kanske hörs eller inte, isåfall får jag tacka för denna tiden den har varit grym ! Puss Hej.

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0