Svar.

  
en som läser eran grymma blogg! om No one is perfect.:
men kommer ni lägga ner bloggen helt efter det som hänt?
följer bloggen nämligen..
ni är grymma!
05 Mars, 14:39
 
  


Elin: Först vill jag säga att det är kommentarer som dessa som peppar oss till att blogga mer, tack så jätte mycket för att du följer bloggen och att du tycker att den är bra. Jag vet inte vad som kommer hända med bloggen, kanske kommer vi lägga ner den kanske inte. Jag ska försöka att blogga om jag hinner och kan, men jag kan tyvärr inte driva en blogg helt själv...
Jag har ingen aning om Moa någon gång kommer komma tillbaka, jag vet inte om Amanda och Linnea kommer göra något mer inlägg. Så svaret på denna fråga är ett litet mysterium. Vi får se helt enkelt.
Tack för den fina kommentaren!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså vaad har hänt med moa?

2012-03-06 @ 18:57:19
Postat av: Random

Ja, fortsätt blogga! :)

Den är jättebra, tycker inte ni borde lägga ner den!

Men gör som ni vill.

Ha det bra!

2012-03-06 @ 19:15:40
Postat av: Anonym

Har det hänt alla någonting?!

eller bara Amanda Linnéa och Moa?

2012-03-06 @ 19:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0