Min Lördag.

Hej!
Ni är så roliga så här har ni ett vackert inlägg! 
Jag ärövergiven på denna blogg just nu, och jag får en känsla av att det kommer fortsätta att vara så i ett tag till.
Så kanske ska jag göra som Moa, starta en blogg helt själv. Fast jag vet inte, vem skulle läsa den liksom? Vem orkar läsa om saker jag gör? Ni kan väl kommentera, annars är det ingen ide.
Jo, men jag hade bara tänkt att skriva ett snabbt inlägg till er innan jag går på träning!
För jag antar att folk inte har något bättre för sig än att läsa om vad jag har gjort.
Så här har ni hela min lördag.
Jag började med att ta mig till Scandinavium ungefär klockan tio igår, vid Scandinavium mötte vi upp Felicia, Bente, Sofia och Albin. Trevliga människor, och sen så stod vi utanför (ungefär vi Svenska Mässan) och väntade på att få komma in i ungefär en och en halvtimma. Jag vet, ganska nolifers men det var skoj. När klockan blev ca 11.35 släppte dem in och så fick vi gå till dörrarna, sen stod vi där i en kvart och väntade och sen fick vi gåin och ta platser. Och snacka om att det blev bra platser (det tycker jag ialla fall!).
Nu förstår jag att ni undrar vad fan gjorde hon där?
Jo, men det är såhär. X-Factor har kommit till Sverige och just igår skulle min vän Rebecca göra Auddition, så jag var där för att heja på henne!
Orkar inte förklarar vad X-Factor är, hoppas ni redan vet (GOOGLA DET!).
Det ska sändas i höst och kommer ta över Idol.
Efter detta åkte jag hem bytte om och gick hem till Amanda och Linnea.
Lite kortfattat (inte så kort dock...).
Hoppas ni också hade en go lördag!

(fin bild jag tog med den bästa mobil kameran genom tiderna!)
//Elin


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tycker du ska skaffa en egen blogg, det hade vart ganska så trevligt.

2012-03-25 @ 22:49:20
URL: http://hippo.webblogg.se/
Postat av: Lisa

gör en egen blogg! :D

2012-03-26 @ 20:17:42
URL: http://uaminifu.blogg.se/
Postat av: gwen

Hej! FIN blogg :) besök gärna min och kommentera vad du tycker om den. Det vore också snällt om du kunde titta på mina videoinlägg under kategorin videoinlägg :D

2012-04-07 @ 12:45:33
URL: http://detarjagdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0