Do It For The Sheep.

Hej!
Förlåt för den dåliga uppdateringen, har haft fullt upp.
Var i stan idag, köpte lite smått och gott. Får se om jag tar kort och lägger upp, skulle ni vilja det? (eller är det bara lite små fjantigt, vem bryr sig egentligen?)
Jag har även varit på träning, bra kämpat tjejer! :)
Och nu sitter jag här rädd som en liten åsna (kanske som ett får?) efter att kollat på det senaste PLL avsnittet, någon som har sett det? Den där lilla killen är ju sjukt läskig, eller hur?
I alla fall, rubriken är lite knasig. Kan ju berätta varför? Jo, jag är ju en Twitter människa (föredrar twitter framför Facebook) och jag twittrar en hel del men ni vet att på twitter finns det så att man kan trenda saker som t.ex. #ILoveYou eller något annat trevligt. Och idag (för tre minuter sen) trendade #DOITFORTHESHEEP Worldwide på Twitter och jag tänkte ju direkt på våran lilla blogg. Det var egentligen bara det, intressant va? Hur kan jag hänga upp mig på en sån sak, jag tyckte det var kul (måste erkänna).
Här har ni beviset!

Så gör det helt enkelt för fåret!
(Gud vad mycket jag har skrivit, hoppas ni blir glada!)
//Elin


Uppdate: Hundra inlägg! WHOHO, PARTY ROCK IS IN THE HOUSE TONIGHT! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken tur att jag sa att du skulle skaffa twitter då hihi

Puss

Mandyyyyy

2012-03-21 @ 16:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0