Vet inte vad jag skulle gjort utan er!

Mina underbara vänner, vet inte vad jag skulle gjort utan er!
Ni är det bästa, finaste, underbaraste (ovs.) jag har!
Det som har hänt nu, jag får så jäkla mycket pepp och hjälp av mina kära underbara vänner!
Vill bara säga tack för allt! Asså verkligen, jag hade inte klarat mig utan er!
I ALLA FALL!
Efter skolan gick jag hem och hämta pengar sen drog jag mig till Amanda å Linnea, sen tog vi bussen och mötte Matilda sen åkte vi in till stan och fikade på Espresso House, hade verkligen sjukt mysigt!
Har tyvärr ingen bild därifrån för vi snackade så mycket och det blev att vi inte tog någon bild, konstigt nog!
Efter stan åkte jag hem, käkade och sen stack jag till kviberg.
När jag hade kommit till österlyckan så blev jag upppockad av Matildas föräldrar :')
Det var bra, hade sjukt ont i benen! Gymmade i skolan innan vi gick hem också, det var därför :)
Nu sitter jag på mitt golv och lyssnar på gmx, asså hans låtar... DÖDA MIG.... :O!!!!
Ska snart måla klart naglarna, ska se om det blir bra då KANSKE jag lägger upp bild på dom här, får se :)
Nu ska jag fortsätta deppa lite, vi hörs sen! :)
ursäkta språket men, JÄVLA CP DATA, HAR INGA BILDER!!!!
så ni får stå ut, sorry :(



//Moa
Så jag
är väldigt taggade tills imorgon!
Fast inte till provet.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina bilder :) Allt bra?

2012-06-01 @ 23:02:49
URL: http://taakechances.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Åh vad tråkigt :( Med mig är det iallfall bra!

2012-06-01 @ 23:13:45
URL: http://taakechances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0