Tips på tv serier!

Hej!
Dem flesta av er vet att jag är lite beroende av serien "Pretty Little Liars" men jag älskar ju även "One Tree Hill" (såklart) som ni vet Linnea även gillar.
Och här får ni några tv serier tips, och vem vet någon av dessa kanske blir någon av eran nya favorit?
 
Trailen till Pretty Little Liars.
 
 
 
Dem festa som följer serien har fått reda på vem -A är, men kan ni andra lista ut det?
Jag hittade dock ingen bättre "trailer/promo" för säsong 1.
 
Trailen för Glee.
 
 
 
Denna serie är ju faktiskt älskad av alla!
Så den passar dem flesta.
 
New Girl
 
 
 
Humor serie asså, så grym skådespelerska också! Zooey Deschanel.
Serien har sänds på tv 4, men har uppehåll just nu.
 
One Tree Hill
   
 
En favorit med massa drama!
 
The Lying Game
 
 
Abc Familys serie, samma författare som har skapat Pretty Little Liars (längst upp)
 
Här får ni lite små tips på serier ni kan kolla in!
Dock har dem flesta av klippen väldigt dålig kvalité, något jag inte kan göra något åt. 
Ni får även jätte gärna kommentera vilka era favoriter är! 
Ha en trevlig midsommar! :)
 
//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0