Min trevliga dag...

Idag vaknade jag vid halv 10 :O 
efter jag vakna så gick upp ur sängen, fixade frukost åt mig själv och Max.
Sen stack Max och spelade fotboll med hans kompisar och jag satte mig framför tvn.
Vid två tiden vaknade pappa (han jobbar natt) och så kom min granne och ville göra något så jag gick över dit och lekte med en 4a åring och en 1 åring, dom är la gulliga, eller ja ibland... :)
snart hoppas jag att mamma kommer hem med hallon så jag kan göra en "sås"
så ska jag göa panna cotta till det, LOVE lIFE!!!
Igår när jag låg i min säng och skulle somna så kom Avril Lavigne - girlfriend i mina hörlurar...
Verkligen skit gammal låt men den är sjukt bra!
Det var allt jag ville skriva, mer uppdatering väntar! 
//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0