Hungrig!

Just nu är jag sjukt hungrig, asså inte hungrig utan sockerberoende...
Ska ta en morot eller något liknande, visst är jag dukitig mamma? (vet dock inte om hon läser men ändå!) :D
Mötet gick toppen och jag Matilda åt ca. 6 bullar var, VADÅ TJOCKA?!
Fast jag glömde en sak ;$ men den hämtar jag på Lördag eller så åker jag dit imorgon!
Jag ska väll snart gå och lägga mig tror jag? Är så sjukt trött... BLÄÄ!!!
Har inget mer att säga... Emhh... JUSTE!
Ni kommenterar saker som: "uppdatera mera" och "uppdatera om andra saker", då undrar jag, vad ska vi uppdatera om? Ska jag göra ett inlägg om hundar? (sarkastisk!) Vad vill ni att vi ska uppdatera om? kommentera!
Miss Thailand, miss you cousin!
//Mojs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0