Godnatt!

Okej, jag ska inte riktigt lägga mig än hehe, men detta är sista inlägget för dagen!
Men ungefär när kl var kvart i 7 så kom Elin hit! Hon kan ju inte ses innan torsdag nu, idag var enda tillfället!
Vilket är jätte tråkigt eftersom jag kommer sakna henne jätte mycket.. Ah, men Thea var här också, men det enda vi gjorde var la typ att kolla på tv haha. Men det var mysigt iallafall!

Imon ska jag till Liseberg som jag skrev tidigare idag! Det kommer bli awesome, jag åker ju dit med världens bästa tjejer! Jag & Manda kommer ta bussen kl 12 så jag kommer inte uppdatera innan! Men det kommer ett tidsinställt vid 1 tiden så att ni har nåt att läsa! Godnatt! ♥



// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0