Fotboll ikväll

Förlåt för dålig uppdatering idag hehe. Men tidigare idag vid 12 så stack jag, Manda, Moa & Matilda in till stan. Först fikade vi och kollade i några affärer och så. Och sen gick vi runt och letade efter sån där McWrap grej så att man får dom gratis. Och vi lyckades sjuuukt bra! Jag fick iallafall 2! Men det tog la nån timma haha.

Men ikväll ska jag, Manda och Matilda iallafall kolla på fotbollen tillsammans!
Tar även med kameran så att ni får massa bilder! Och så har jag fixat ett tidsinställt om gårdagen!



// Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

mcwrap ;)

Svar: jag vet, kom på efter att jag hade skrivit fel hehe ;)
sheep.blogg.se

2012-06-15 @ 23:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0