Förlust

Det blev ändrade planer förut. Jag stack inte till Matilda utan var ute med några kompisar och så kollade jag på ungefär halva matchen. Och självklart så blev det förlust till Sverige. Men asså jag blev så fruktansvärt sur för det är ju som att Sverige inte ens försöker? Asså Isaksson t.ex. asså ett av målen när han typ bara slängde sig bakåt? Tillochmed jag hade kunnat ta den. Eller Zlatan, asså han bara stog stilla hela matchen?
Typ tog en fikapaus? Asså jag blir skit sur, haha.

Aja, imon ska jag till stan eller frölunda torg med Manda och Mamma så ska vi nog köpa lite kläder inför Grekland. Vi åker ju nu på Torsdag! Gaaaahhhh, vad jag längtar!



// Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

isaksson tappade balansen....
så det förklarar ju det hela...

Svar: jag vet, men om man är målvakt i landslaget så ska man inte göra de..
sheep.blogg.se

2012-06-16 @ 15:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0