Elin Lysell - Lilla Meoldifestivalen 2012.

Hej inderbara ni!
För er som inte vet så var jag i Stockholm på påsklovet. Det var jätte trevligt, men jag har ju nämligen aldrig riktigt berättat exakt varför jag så snabbt bara åkte dit.
Jag har själv bara berättat det för väldigt få antal personer, har ingen aning varför. Vill inte skryta och vifta runt med det antar jag, för enligt mig är det inget stort.
Under mitt äventyr träffade jag Molly Sandén, Martin Wallström (Spelar Sam i "I rymden finns inga känslor") och jag såg även Tobbe Trollkarl! :)
Ni kanske förstår lite efter rubriken "Lilla Melodifestivalen", och jag ville bara bekräfta för alla att jag blev utagen.
En av 24 i Sverige, jag åkte till Stockholm och gick på audition och det var en av dem bästa dagarna i mitt liv (än så länge).
Mitt bidrag jag skickade in heter "Den Dystra Flickan" och jag har själv skrivit låten.
Låten är producerad här i Göteborg (såklart), i en studio i bergsjön.
Jag ska någon gång på något sätt få er att kunna lyssna på den, men det jag har som video är jätte dåligt!
Men jag hoppas verkligen att ni får höra låten någon gång, det betyder ju så sjukt mycket för mig allt detta.
Jag tycker nu att ni ska ha en härlig helg och tänka "NÄSTAAAA VECKA SLUTAR JAG SKOLAN, WHOH". Uppfattat? Hihi.¨
Och sen tycker jag att ni kan trycka på länken http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=4292 för att lyssna på finalen som var live i onsdags på Gröna Lund!
Och ett stort GRATTIS till Lova som vann!

Ni får en bild på mig som jag antagligen lagt upp redan, men det kanske inte gör något?



Jätte fin Instagram bild asså...

//Elin


Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis! :D

2012-06-08 @ 23:55:16
URL: http://iddiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0