You Think You Know People And Then They Suprise You.

Idag hade skolan fotbollstunering, tyvärr var jag inte med för att jag har gått och blivit sjuk!
Det känns jätte härligt, eller inte alls så härligt...
Nu när det är 3 dagar tills jag slutar.
Jag fick också reda på förrut att vi har kompledigt imorgon, men jag antar att jag inte kommer göra något eftersom min hals är helt knas.
Några människor i klassen ska även ha Grillfest imorgon, vet inte ifall jag känner för att komma om jag äns känner mig frisk nog imorgon.
Vissa slutar ju imorgon och till dem vill jag säga, NI ÄR SÅ SJUKT LYCKLIGA!
I alla fall.
Kram på er.

"You think you know people and then they suprise you."


//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0