Anledning till att jag är seg..

Hej,
 och förlåt för den grymt dåliga uppdateringen av framför allt mig.
Jag ber om  ursäkt över det, men denna vecka är FULL. Och jag menar verkligen det, under hela denna dag idag har jag farit omkring i Alingsås och kört tre kör föreställningar för barn/ungdommar med skolan. Och jag kommer inte klara av att vara social här så värst mycket denna vecka.
Plus så är min hals helt konstig och jag är så trött så jag kommer gå och lägga mig nu direkt efter att jag skrivit klart detta (eftersom att man inte är så pigg när man vaknar runt 6 på morgonen...).
Föresten, någon som vet var ifrån Nils Ericson Terminalen bussen "Tjörn Express" går?
Vi hörs när jag inte är död längre (kanske på onsdag, eftersom man är ledig då).

Jag är dålig på att ta bilder så ni får lite We Heart It bilder som ni brukar få...
Och förlåt om det blev allt för många stavfel, jag är lite trött.
Godnatt!

//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0