7 juni.

Hej!
Jag vet inte hur jag ska börja förklara denna dag och hur jag ska sluta den har jag inte äns börjat fundera på.
Okej, jag träffade alla i min klass vid Nordhemsskolan i morse. Jätte kul, fast vi började liksom 09.45. Och det var ganska bra!
Vi körde två spelningar, åt i deras bamba och sen åkte jag hem. Jag var hemma i kanske en timme, sen tog jag mig till Nordstan där nästa spelning skulle vara.
Efter detta åt jag och min mamma Kina mat (WHIOWJHIWHIWHI) i Nordstan och sen tog vi bussen till ICA och gick till Utbys vackra kyrka.
Där i kyrkan fick jag information om konfirmation, men jag tror att jag bestämmt mig för att jag komfimerar mig i Skåne istället över sommaren.
Kände att ni kanske ville veta vad jag har gjort (eh, knappast).



HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIS.
Hehe, en bar låt som är en av låtarna vi kört på våran turné. :)

Jo, hehe juste när vi stod där på scenen i Nordstan så kom Moa Lignell och kollade på oss. Haha, lite kul! :)

//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0