Saker man gör när man har tråkigt

Moa gjorde detta på hennes blogg så jag snodde den typ, kolla in hennes blogg HÄR.
 
Hur bor du: I ett hus/vill med mina föräldrar och syster.
Brukar du komma i tid: Ehm, ja. Haha, nörd.
Hur lång är du: 161,5 cm (hihi)
Kan du laga mat: faktiskt så är jag ganska bra ;)
Vad jobbar du med/pluggar du: jag börjar åttan till hösten...
Vad har du på dig just nu: tröja och shorts.
Har du någon fobi: Ögon....ehe
Hade du en bra kväll igår: yees.
Vilket är ditt senaste inköp: blommiga shorts! 
Din favoritdryck på morgonen: TEEEEEEEEEEEEEE!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Min mamma.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: jag vet inte...
Vem snackade du med senast: Min lillasyster...
Varm favoritdricka: TEEEEEEEEEE. 
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Denna fråga upprepas ett antal gånger precis som mitt svar, TEEEEEEEE.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Förmodligen när jag gick på Lexby, haha.
Saknar du någon just nu: tyvärr.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ljuga. 
Någon jag stör mig på: fjortisar.
Intressen: spela musik och vara med vänner.
senaste person du kramade: min lillkusin kanske?
Senaste person du ringde: Mamma. 
Senaste person som ringde dig: Min syster. 
Vad drack du senast: Vatten.
Vill du ha barn: Ja, men inte nu? Haha
Längtar du till din nästa födelsedag: Jag antar de.
Har rakat dina ben någon gång: haha, ja? xd
Är du sugen på något nu: TEEEE.
Använder du hudkräm: ja det gör jag ibland.
Attraheras du av män med skägg: inte riktigt...
Micro-pop eller poppa själv: micropopcorn ;)
Brukar du baka: Inte ofta.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jo, nej, kanske.
Vilken låt lyssnade du senast på: Wings - Little Mix
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej.
Vad tycker du är äckligt: illa luktande människor.
Har du pengar på mobilen: typ.
 
ELIN HAR INGET LIV, OKEJ.
(framför allt för att hon pratar om sig själv i tredje person.)
 
//Elin
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vinn ett par fräsiga solglasögon! :D Allt du behöver göra är att kommentera!
http://adaras.se/2012/july/vinn-solglasogon-case-och-senilsnore-fran-sunnydays.html#comment

2012-07-09 @ 22:48:51
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0