Godnatt

Nu ska jag strax lägga mig för jag är skit trött eftersom att jag inte sov nånting inatt. Jag låg vaken typ hela tiden och tänkte på om jag skulle få en Justin biljett, men det fick jag ju så nu är det lungt haha. Men förut idag så cyklade jag, syrran, Maja, Albin, Jakob & Benjamin och köpte godis i regnet inför Beaver Creek på söndag, berättar mer om det imon! Men nu ska jag gå och lägga mig, ska sova inne hos Manda idag för hon ville det hihi.
 Har även haft så sjuuukt ont i huvudet idag så jag hoppas attdet går bort nu innan söndag!
 
Imon ska jag nog till stan och så ska jag packa och sen på kvällen blir det vinprovning!
Mer om det imon, godnatt! ♥
 
 
// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0