Dålig uppdatering

Jag vet att det är jätte dålig uppdatering just nu. Jag vet inte varför Elin inte uppdaterar men jag har faktiskt en förklaring hehe. Jag har inte uppdaterat så bra för att jag inte har mått  så bra dom senaste dagarna..
Jag har värsta hostan, ont i halsen, ont i huvudet, jag är snuvig och så har jag ont i ögonen så det är ju kul!
 
Men tidigare idag så cyklade hela familjen in till stan, Jesper kom ju hem igår efter att ha varit och sommarjobbat i typ lite mer än 1 månad? Så det var kul! Sen så har jag typ inte gjort nåt mer eftersom att jag känner mig sådär.
Men snart kommer inlägget om Köpenhamn upp så stay cool amigos!
 
 
// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0