27 Juli

Igårkväll kom jag hem från landet! Förlåt för att jag bloggade så dåligt men asså ni förstår inte hur dåligt internet det är där asså.. Aja, idag är det ju fredag och lite senare idag så ska jag iväg till Tobbes land! Jag tror att vi kommer sova över där så jag kommer inte kunna uppdatera, haha jag åker iväg hela tiden..
Men jag har fixat två tidsinställda så det blir nog bra ändå!
Och jusste, idag börjar ju OS! Haha, jag tycker att sånt är skit kul!
Det roligaste att kolla på är nog gymnastik och tennis. Liksom det är helt stört hur duktiga dom är!
Men jag hoppas verkligen att vi ser på invigningen idag för den kommer nog vara helt sjuuuk..
 
 
// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0