Eriksberg.

Hej!
Jag har idag varit inne i centrala Götet och gått på en ganska lång promenix med min mamma och pappa. Det blev en liten rolig utflykt (det låter sjukt töntigt, i know) då vi gick runt Eriksberg vid havet och det var sjuk fint. Har tagit väldigt många bilder men jag orkar inte ladda upp dem idag så ni kanske får några någon annan dag.
Jo, jag ville också säga att vi älskar alla era fina kommentarer, tack så hemskt mycket! Vi blir jätte glada när vi vaknar upp till en kommentar där det står att bloggen är jätte fin eller bra. Det gör oss väldigt glada, så fortsätt med det! :)
Och kommentera gärna vad ni vill att vi ska skriva om eller om in tycker att vi borde förbättra något.
Jo och så ville jag bara tillägga till personen som hade kommenterat att Cher's musik inte var bra, det är okej att tycka så men säga att vi borde säga till dig i förväg att du ska sluta läsa är att ta i. Du kanske inte gillade just det inlägget, men det kanske fanns andra som gjorde? Man vet aldrig, jag tycker om henne. Hon är sig själv och har en stil som jag tror varenda människa tycker är cool. Jag tycker ablsolut inte att du ska sluta läsa bara för detta, jag tycker det är bra att du skrev att du inte gillade henne men, då får ni också skriva vad ni gillar så jag vet vilka låtar jag ska länka här på bloggen istället.
Somsagt tack för alla fina kommenatarer.
(en rolig bild från google)
Ha det bra!
//Elin

Kommentarer
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

hej! vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och kolla om det blev du eller spana in bloggen som blev vinnaren! här har ni en direktlänk: http://smilinggirls.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-vinnaren-272-ny-omgang.html#comment /Smilinggirls

2012-02-27 @ 13:24:12
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0