Tips - Pretty little liars

Min favorit tv serie:

Pretty little liars: Pretty Little Liars är en amerikansk tonårsdramaserie, även inriktad på mysterium och thriller. Serien är gjord av Marlene King och är baserad på bokerna som är skrivna av Sara Shepard. Serien hade premiär den 8 juni, 2010 i USA och den 26 juni, 2011 på Sverige.

Pretty little liars handlar om: Aria, Spencer, Emily och Hanna som var ett gäng tjejer och fördes samman av den väldigt sociala Alison. Allt är bra tills Alison spårlöst försvinner. Det fyra tjejerna tappar kontakten då Alisons försvinner, tills ett år senare när Alisons kropp hittas nedgrävd utan för hennes eget hus. Tjejerna tar då upp kontakten igen. Precis innan Alisons begravning börjar det få skrämmande meddelanden från en okänd person som kallar sig för "A" som hotar att avslöja deras mörkaste, djupaste hemligheter. De fyra flickorna gör allt för att försöka lista ut vem som kan ha skickat alla meddelande och få reda på vem "A" egentligen är.

 
Jag tycker serien är riktigt bra och jag har följt pretty little liars i lite mer 1 och ett halft år, och inte missat ett enda avsnitt. Det är så spänande och det känns nästan som man "känner" karaktärerna haha.

Sedan följer jag ju lite andra serier men detta är favoriten, har ni någon serie ni bara älskar ?
Någon ni bara inte kan sluta titta på?
Släng iväg en komentar och berätta gärna vad ni gillar för serier.

//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0