Three reasons to live



Tänkte bara försöka beskriva med ord hur mycket detta betyder för mig.

Justin Bieber - Åh, du är bara så bra. Du får mig alltid på bra humör. Mår jag dåligt så sätter jag på en av dina låtar och då mår jag genast bättre. Du har en av världens bästa röster. Och din personlighet är helt fantastisk, du är alltid så snäll mot folk. Du vet inte hur mycket du betyder för mig ♥.

Harry Potter - Asså HISTORIENS bästa filmer. När jag var ungefär 5-6 år så såg jag första filmen första gången och jag tyckte att den var så himla cool. Asså tänk er, gå på en skola för häxkonst och trolldom, how cool?
Sen så kom ju andra och tredje osv och jag gillade dom mer och mer. Jag kan sitta och le hela filmen för dom är så otroligt bra. Skådespelarna, storyn allt! Harry Potter in my ♥.

Cody Simpson - Jag kommer ihåg första gången jag hörde iYiYi så himla väl. Min kompis visade låten och jag föll för dig direkt. Din röst, dina låtar, ditt utseénde. Sen lyssnade jag på dig mer och mer.
Du har en av världens finaste röster och lätt snyggaste 97an i världen! Du har en stor del i mitt ♥.

//Linnea


Kommentarer
Postat av: Lisa

Måste säga att du har en jävligt bra smak Linnea! <3

2012-02-18 @ 12:18:12
URL: http://ourdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0