Te

Hej!
Jag har varit väldigt halv idag, har inte sovit alls mycket i natt så det förklarar lite.
Tänkte först skriva GRATTIS EVELINA som fyller 14 år idag, vet inte fall hon kollar bloggen men i alla fall.
Sen så skulle jag vilja påminna er om att det är så sjukt löjligt att låtsas vara andra personer i kommentarer, vi kan se om IP adressen stämmer så ni behöver inte oroa er. ;)
Sen ville jag också kolla om det var någon som kollade på Brit Award igår?
Jag själv kollade på det live, det var massa artister där som bland annat Jessie J, Adele, Coldplay, One Direction, Rihanna och Bruno Mars.
Adele vann kategorin "Best Album Of The Year" med hennes album 21. (SURPRISE)
Just nu sitter jag och drogar te (eftersom min hals inte mår så bra), ska nog dra mig in i duschen snart också.
Stay turned, så kommer vi komma med mer roligheter inom kort! :D
//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0