Hiss / Diss


- Att jag snart fyller år! 1 månad och 2 dagar kvar, TAGGA!!

- Vita jeans! Det är absolut något av det snyggaste som finns! Man kan matcha det med typ allt och så är det skit snyggt! Kommer förmodligen köpa det imorgon.

- Big Brother! Underhållning på hög nivå! Jag har aldrig följt det innan. Men nu har jag fastnat, så sjukt skoj är det att kolla på!

- Prov! Asså prov måste vara det värsta som finns! Man blir så oerhört stressad innan och även efter. Och det tråkigaste som finns är ju att plugga till dom.

- Starbucks! Har aldrig ätit där (hehe) men ALLA säger att det är sämst och att det är svin dyrt!
Måste dissa det även om jag inte varit där. Kommer alltid vara en Espresso Houseare!

- Wild Kidz! Jag har kollat på det sen jag gick i 3an eller nåt sånt. Och när jag var liten så drömde jag alltid om att få vara med. Men nu har det ju blivit helt konstigt, dom har ju ändrat massa.
Programlegare & läger. Så fel, kollar typ aldrig på det längre.

// Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0