Dagens trudelutt Cher Lloyd - Want U Back

Hej!
Tänkte be om förlåtelse för att jag inte gjort ett inlägg på ett tag nu, jag har ju också ett liv att ta hand om. Så ibland hinner man inte riktigt med bloggen men vi alla försöker att uppdatera så mycket vi hinner och kan. Vi skriver ju för att vi tycker det är roligt, och vi skriver om vad vi tycker om. Men ibland finns det andra saker man bara måste sätta på listan före bloggandet som till ex. Skolan.
Jag hade i alla fall bara tänkt skriva ett litet inlägg (vi får se hur litet det blir).
Vet ni vem Cher Lloyd är? Inte? Här har ni Party Tjejen med hennes låt Want You Back ft. Astro.
Detta blev dagens lilla trudelutt eftersom den bara har hamlat inuti mitt huvud.
(Så sjukt gulligt när hon i slutet säger "I sounds like a helicopter" "Brrrrrrrr")
//Elin

Kommentarer
Postat av: hello

asså hatar hennes musik hon har grymt mkt talang men asså själva låtarna suuuger grymt mkt, hennes musik har ingen menning

2012-02-25 @ 18:52:21
Postat av: trolololololo

vrf lägger ni upp dåliga låtar om ni vill att jag ska sluta kolla på bloggen säg bara de då

2012-02-25 @ 18:53:21
Postat av: Elsa!

Ja visst! Säg till när så fixar jag det ;)

2012-02-25 @ 19:55:37
URL: http://eelsalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0