Randon shit

BADGIRL/BADBOY
 
 
Har du rökt? Nej och det tänker jag aldrig göra
 
Snusat? Nä, uschhhhhh
 
Däckat? Nepp
 
Tycker du att det är coolt att supa? Det töntigaste som finns
 
Kysst en främling? Nej haha?
 
Gjort ett sugmärke? Nope
 
Har haft oskyddat sex? Nepp
 
Pussat en tjej? Sí
 
Har du haft sex med mer än 20 Personer? Nej, whuuut?
 
Gråtit inför mer än 10 personer? Ingen aning
 
Smygit ut? Nej
 
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? Nej det tror jag inte
 
Sovit bredvid någon av samma kön? Yess
 
Sovit brevid någon av motsatt kön? Yes
 
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? Njaa..
 
Gråtit dig till sömns? Det tror jag inte
 
Gråtit framför någon du älskar? No
 
Vaknat av att du gråter? Nooooo
 
Skrikit ord som hora och slampa till någon? Nepp
 
Slagit någon på skoj? Klart jag har ;)
 
Blivit slagen på skoj? Haha ah
 
Varit på sol semester? Ofc!
 
Badat i havet? Ouioui
 
Har haft snöbollskrig? Varje vinter! :D
 
Inte sovit på en hel natt? 1 gång och det gör jag inte om! (Det rimmade LOL)
 
Varit på sjukhuset? När jag föddes :)
 
Sovit i över 12 timmar? Haha ja det har jag säkert, JAG ÄLSKAR ATT SOVAAA
 
Sett en film mer än 10 ggr? HARRY PPPPP ♥
 
Varit ute en hel natt? Ja, när jag dygnade på lägret..
 
Bråkat med en vän? Ja.. :(
 
UTSEENDE
 
Hur lång är du? 1,54 eller nåt
 
Ögonfärg? Bruuuun
 
Hårfärg? Blondt/ljusbrunt typ haha, men egentligen skiiiit blondt
 
Stil? Vanlig typ
 
Är du nöjd med ditt utseende? Nejnejnej
 
Är du mogen? Hahaha, det är jag verkligen inte :)
 
 
FRITID
 
Du har varit på läger? Ja, flera gånger och det är det bästa som finns!
 
Du kör handboll/basket? Nej, men basket är roligt haha
 
Du kör fotboll/innebandy? Jag gick i fotboll när jag var en liten plutt
 
Du är ofta med kompisar? Nästan varje dag
 
 
DU TYCKER OM ATT...
 
Kramas? Ibland
 
Kyssas? Njaaaaa..
 
Prata? Det är awesome!
 
Sova? AHHHHHHHHH..
 
Gå upp tidigt? Nej, det kan gå och lägga sig LOL
 
Lyssna på musik? :)))))))
 
Vara ensam? Ibland är det skönt men näääää..
 
Att vara kär? Nej och ja
 
Vara i skolan? Ibland
 
Kolla på film? Typ det bästa som finns :)
 
HYGIEN
 
Hur ofta duschar du? 3 gånger i veckan typ
 
Använder du deo? Alltid
 
Brukar du borsta tänderna varje dag? Yesbox
 
Använder du parfym? ja!
 
DU FÖREDRAR
 
Cola/Fanta? Fanta!!!!!!!! Fan-ta Cola LOL
 
Tv/Data? Båda :)
 
Blå/Rosa? ROSAAAAAA
 
FRÅGOR
 
Vad tycker du om kärlek? Det är bara jobbigt haha
 
När kramade du någon sist? Idag :)
 
Saknar du någon speciell person? JA, herre asså jag saknar huuuuur många som helst :'(
 
Har du svårt för att bli kär? Nej hehe
 
Är du singel? Yes
 
När fick du senast en komplimang? Ingen aning
 
HAR DU NÅGONSIN...
 
Varit medvetslös: Nepp
 
Hånglat med fler än 50 pers: Euuwwwwww
 
Gjort något riktigt dumt: Nån gång kanske
 
Gjort något du verkligen ångrar: Jag vet inte..
 
Varit nykter på någon nyårsafton: Det är jag alltid?
 
Åkt ambulans: Nej, men det verkar fräckt
 
Gjort nåt olagligt: Vem har inte? :)
 
Skämts över dina föräldrar: Varje dag..
 
Sagt jag älskar dig och menat det: Never
 
Tagit droger: NEJ!!!!
 
Vilka kläder sover du i: En stooooor t-shirt och pyjamas byxor
 
Vad hatar du verkligen: Twilight
 
Är du ensam nu: Yes, forever a stone
 
Vill du gifta dig: Självklart!
 
Vill du ha barn: JA! :)
 
 
SENASTE PERSONEN SOM...
 
Sov i din säng: Ingen haha
 
Såg dig gråta: Ingen aning
 
Fick dig att gråta: ???
 
Smsade dig senast: Moa :)
 
Kramade dig: Moa tror jag?
 
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG
 
Gråtit: Nonono
 
Kramat någon: Ahhh
 
Pussat någon: Nä
 
Köpt någonting: MAAAAAT :)
 
Sjungit: Haha jag sjunger typ hela tiden
 
Saknat någon: JAAAAAA...
 
HAR JAG?
 
Digitalkamera: Sííííííí :)
 
Telefon på rummet: Nej, och det behövs inte
 
Egen dator: Japp
 
Könssjukdom: Haha nä?
 
Bra kompisar: KUNGLIGA!
 
Tar du receptbelagda mediciner: Nej? Wtf?
 
// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0