Bästa dagarna

Nu är jag hemma! Tåget kom till Göteborg vid typ 8 tiden, lite försenat var det faktiskt. Och sen dess har jag dushat. packat upp, berättat om allt för mamma och så haha. Men detta har nog seriöst varit några av dom bästa dagarna någonsin haha. Dom har ju t.ex. världens goaste dialekt i småland haha, jag och Klara har sagt att vi ska gifta oss med smålänningar bara för att dom pratar så härligt! Men vi har iallafall... badat i iskallt vatten LOL, spelat minigolf på dränkta banor, fiskat, spelat orgel haha, cyklat typ 10 000 mil (utan hjälm!!!!), varit på grillfest.
OCH SÅ HAR VI ÅKT EPA TRAKTOR OCH VANLIG TRAKTOR!!!!!
Seriöst det är typ det coolaste jag gjort. Liksom hur många Göteborgare har åkt epa traktor och vanlig traktor?!
Haha. det var BÄST! Epa är ju typ som en helv bil och man behöver bara vara 15 för att köra! Haha.
Och så har vi fikat så mycket så vi typ har sprängts. 8 GÅNGER PÅ 3 DAGAR!! Dom ville typ döda oss..
Närå, och så har jag lärt känna såååå goa människor! Och jag saknar alla så mycket! Take med back!
Men dom får komma och hälsa på oss snart! Men nu känner jag att detta inlägget blev sjukt långt så nu slutar jag.
 
Här har ni några bilder!
Haha så töntiga är vi va..
 
// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0