Jag venne?

Har helt tappat blogglusten, men ska försöka iallafall.
Det senaste har jag klippt mig, läst 500 sidor i en bok som ska vara klar över helgen och rett ut saker och ting.
Men det bästa är att jag ÄTLIGEN fått en snilleblixt om vilket gymnasium jag ska gå på.
Att ha det klart känns verkligen jätte bra, känner mig lugn och sansad inte som för förra veckan, stressad och gråtfärdig. Förstår inte varför det finns så många skolor och program och inriktningar, aghh.
Jag är som sagt jätte glad och en stor klump i magen släppte och nu känns det jääätte bra.
 
Jag har även börjat dricka mer vatten vilket leder till att jag måste på toa, ungefär hela tiden, men också att jag känner mig hälsosammare och piggare. Innan drack jag ca. 1 glas vatten om dagen, nu är det betydligt fler.
En annan sak är att Amanda och jag besökte även en thai resturang i tisdags på lunchen,
sedan gick vi tillbaka till skolan. Anteckna: vi gick ca. 2 km på mätta magar haha.
Maten var jätte god och det var riktigt mysigt men det var lite litet.
 
De senaste veckorna har varit grymma och jag känner mig verkligen på topp nästan hela tiden.
Ska se om jag kan lägga in ett tidsinställt tills imorgon, om inte så får ni ha det så bra så hörs vi.
 
 
-Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0