Vart har jag hållit hus?

Hola amigos y amigas! (troligen mestadels amigas :') )
Ehehe, min uppdatering har verkligen inte varit på topp det senaste. Senaste inlägget var när jag hade ramlat av min häst för andra gången på två dagar därför jag tyckte synd om mig själv. Ja, jag åt upp hela den tobleronen själv
i så fall... 
 
Vad har hänt sen dess?
Låg ett bra tag i sängen och läkte efter mina avramlingar, typ en vecka haha...
 
 
Två dagar innan skolan började (är nu inne på min andra riktiga skolvecka (eller typ två och en halv vecka lol) aja skit samma) så smsade Hanna mig och frågade om jag ville ha picknik (obs. detta var halv nio på kvällen). Det slutade med att vi gick till fjälbo ängar, satt och prata och åt massa gott. Sen vid halv tio eller något satte vi oss vid en lekplats där i närheten med en filt på benen och satt och prata. Det var mysigt och riktigt spontant haha! Bästa Hanna 
 
Sen började jag skolan (den 21:e Augusti) och första dagen hade jag på mig:
(Linne - rut mfl./ kjol - hm / mössa - carlings / skor - dr. Martens (om jag minns rätt?))
Första tre dagarna var helt sjukt tråkiga men nu är det faktiskt roligt i skolan (dafuq is she typing?) men ah, lite mycket läxor kanske? D:
 
Såg This is us med mina kompisar på premiären (28/8 ) och det var den bästa dagen troligen ever. Efter filmen var jag i fullständig chock och jag mådde så dåligt (fråga inte varför) men filmen var verkligen jätte bra och vi hade sjukt kul!
 
 
Det är väll det jag kommer på nu, sommaren 2013  har vekligen varit awsome! Längtar redan till nästa sommarlov, fast då börjar jag gymnasiet ( :O ) 
Och ja, jag ska börja blogga igen för bloggen har legat nere nu ett tag, ska börja igen lovar er :)
 
Hoppas erat sommarlov och skolstart har varit lika bra som mitt/min!
-Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0