Update

Idag har jag varit i skolan, det känns helt sjukt underbart med fredag. Efter en veckas slit har jag verkligen förtjänat lite ledigt.
Men kommer ändå inte ha så mycket ledigt då jag ska jobba imorgon och måste ta med mig matteboken och datorn för att plugga, kommer verkligen inte hinna med alla läxor osv. annars...
 
Vid halv tio ikväll ska jag upp till cafet och hämta nycklar sen ska jag nog direkt hem och sova.
 
Igår gjorde jag inte något kul, var i skolan och sen somnade jag i soffan. Sedan anmälde pappa mig till en moppe kurs så jag är helt sjukt taggad så jag kan ta mig till stallet snabbare och slipper vänta minst en timme att åka hemifrån.
 
(Han stavade dock fel på mitt efternamn haha!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0