Onsdags tankar

Åh han är så snygg. Det är inte ens okej.
Jag känner mig så glad. Lycklig men endå så sjukt ledsen. Ledsen, glad, sur, lycklig och hungrig.
Riktigt hungrig är jag, hela tiden. Då känner jag mig tjock.
Så jag känner mig ledsen, glad, sur, lycklig, hungrig och tjock. Jag är tjock, nöjd och glad.
Men mest glad. Borde inte vara glad men fifan va glad jag är.
 
Fick reda på att en kille, anteckna KILLE, är inne på tumblr dagligen. Fattar ni?
Han är säkert världens fangirler. Liksom värre än mig.
Men när jag frågade om han var världens fangirler så nekade han och sa: "Det är inte det man gör på tumblr"
Pfft, jo det är exakt det man gör. Man fangirlar.
 
Nu ska jag torka håret, sedan platta det värsta sen sova. Taggar full buss imorgon från skolan älskart'.
P&K Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0