Jobbiga rubriker.

Hej!
Är det bara jag som tycker att det är grymt snyggt med hängslen?
Även på tjejer, det är såååååå snyggt (förlåt, det blev allt för många å).
Jag själv äger ett par, fast ska nog försöka hitta ett par nya till helgen! Whihi.
Men, ja nu vet ni det! ;)
Och nu helt random så kom jag på att jag kunde ju fråga om någon av er såg William Spetz (lillabloggen killen hehe) på SVT i går?
Så cool var han, så grymt cool.
Han är roliga i alla fall.
Och nu har jag inget mer att säga än att jag ska plugga (som alla andra) till ett väldigt trevligt So prov som jag har på fredag (jag var sarkastisk, bara så att alla vet. Prov är inte trevliga).

She Will Be Loved - Maroon 5
//Elin


Kommentarer
Postat av: Johanna [foto]

svar: Ja visst har hon! :D

2012-05-30 @ 18:17:17
URL: http://johannafyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0