låt hatarna hata, snackarna snacka, bara luta dig tillbaka och skratta!

Okej, om ni inte vill att jag ska blogga så chilla :O
Bara så ni vet så har jag fler vänner än dom...
Jag lådsas inte att jag är vän med dom utan jag har faktiskt andra vänner?!
Dethär kommer inte bli ett långt inlägg men de va typ allt jag ville säga så...
Haters, why don't you hate me more?
jag älskar dig elin, du är den bästa jag vet, min bästa vän!
jag kan alltid lita på digm jag saknar att du inte går i våran klass längre..
de skulle göra allt mycket lättare.....
jag älskar dig!
//Moa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så som rubriken lyder, är det så folk gör mot dig?

2012-03-14 @ 23:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0