Ensam

Ta inte rubriken på det sätt som ni tänker ta det, utan jag menar mer att på denna blogg känner jag mig lite ensam. Dem andra uppdaterar inte, och statistiken är väldigt dålig (men tack till er som kollar). Jo, fast jag ska egentligen inte gnälla....
Hej btw (får man skriva förkortningar?)
Hoppas ni haft en trevlig fredag, jag själv har varit lite överallt (tro mig), skolan, bibblan (för jag försöker bli smart), kortedala torg (musikgrejs) och hos Amanda och Linnea hann jag också titta in!
Vi hade roligt och förmodligen kommer Linnea hit imorgon! :)
Ha en trevlig helg (nu låter jag som en 63 årig gammal tant, förlåt)

Här får ni en väldigt fin bild på Amanda och (ehm, host jätte fin fjortis Elin...) jag.
Bilden är tagen för cirka två år sen, Elin längtar efter sommaren.
//Elin


Kommentarer
Postat av: anonym

jag tycker inte att man ska skriva förkortningar.för om man inte gör det blir det en finare och renare text!

2012-03-09 @ 21:43:17
Postat av: shuue

Jag läser den här bloggen så ofta jag kan. Jag tycker den är orginell och har bra inlägg.



Men jag fattar inte varför 3 av 4 har slutat uppdatera. :o

Anyway, sluta inte helt med bloggen. tycker att den är jättebra. och tro mig, jag följer bara cirka 5 bloggar, haha. är kräsen, läser bara bra bloggar.

2012-03-09 @ 23:51:16
Postat av: anna

hej varför har som slutat uppdatera är det något som har hänt?

2012-03-14 @ 15:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0