back on track, typ..

Hola!
De är jag (Moa) igen, hoho! Nu har jag haft bloggpause i 12 dagar,
har saknat att blogga de senaste dagarna!
Under dem 12 dagarna har jag pluggat, shoppat, varit med mina kompisar och massa sånt,
i just live my life! Det enda jag saknar just nu är en kille...
Ser att dem andra inte har uppdaterat så mycket... hehe...
tänkte börja blogga igen, om de är okej för er andra...
Okej ni har inget val men om ni har problem med de så kan ni väll snacka med mig om de!
Ja, har inte så mycket mer att säga...
Uppdaterar sen!
//Moa

Kommentarer
Postat av: Linnea ööööööööö

Hur kan du låtsas som att inget har hänt?

2012-03-14 @ 16:15:05
Postat av: Fanny

hej, hört att det är bråk mellan dig och linnea och amanda , hur känns det, hört att du inte heller tänker säga förlåt , är det verkligen rätt ?

ni har en fin blogg , kram !

2012-03-14 @ 19:20:16
Postat av: Fanny

juste och att du orkar låtsas här i bloggen att ni är kompisar....

2012-03-14 @ 19:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0