SOMMARLOV!!

JAG HAR SOMMARLOV!!!!!! AAHHHHH, HELT SJUUUUKTT!!!!!
Denna dagen har varit såååååååå bra!!!!! Imorse vid halv 7 stack jag, Manda, Linnéa & Moa till Matilda haha, så gjorde vi iordning oss där oså. Sen direkt till skolan! Så var vi där i nån timme och sen fick vi SOMMARLOV!!!
Kommer sankna alla sjukt mycket.. Men iallafall när vi kom hem så stack vi till Matilda igen och sen så stack massa och käkade pizza! Sen så bara hängde vi lite vid Fjällboskolan och stack till Ica osv.
Detta har varit en as bra dag som jag kommer komma ihåg länge!

Ikväll ska även familjen åka och käka på restaurang eftersom vi har fått sommarlov så det blir kul! Och senare ikväll kommer även min outfit som jag har haft idag upp!


Älskar er! ♥

// Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0