ingen rubrik..

Hej! Idag har jag varit och köpt en plattång, för min gick ju sönder igår... hehe...
Det blev en sån babyliss icurl, jag är grymt nöjd! Bild kommer!
Och sen har jag varit i ishallen med mamma och kollade på max lag...
(Max har också problem med ljumskarna så han kunde inte va med.. de går i familjen ;o)
Sen åkte vi hem och nu sitter jag och gör ingenting... Ska nog göra mina övningar snart!
Fast nu tror jag att jag ska stänga ner facebook och allt annat, och sätta mig vid pianot!
Jag behöver värkligen den avslappningen just nu...
Aja... Plattång nedanför ;)
Vi hörs imorgon!
//Moa

Kommentarer
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

hej! vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och kolla om det blev du eller spana in bloggen som blev vinnaren! här har ni en direktlänk: http://smilinggirls.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-262-ny-omgang.html#comment /Smilinggirls

2012-02-26 @ 19:07:03
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0