Tidsinställt, bilder

Guldkorn från 2013
 
 
Klippte lugg i början utav januari (tror jag det var?), börjar ångra mig lite nu men men ;)
 

Söndagsridning med Isabella och världens bästa hästar, lovlie

Bio med klassen, vi var 14 st så vi tog upp en hel salongsrad, helt crazy

Var i Malmö, Max spelade hockey cup så jag och mamma bodde på hotell det va nice änna!
 
 
Förr förra fredagen (26/4) var tjejerna i klassen och åt pizza på utbys, det va riktigt nice och kvällen spänderades med bästa tjejerna! Bättre kan det inte bli :)
 
Nu det senaste har kvällarna spenderats med kompisar (oftast Amanda, ehehehe) och nu när det börjar bli varmare så blir det bara skönt att sitta ute på alltanen och bara prata, kommer bli standard i sommar (som vanligt.. :D )
 
Detta var bara detta året, har säkert missat massa som jag inte har bild på men bara att se detta blir jag glad utav, älskar er alla så mycket!!
-Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0